Merhaba arkadslar öncelikle ramazan ayımız tüm islam alemıne mübarek olsun inşallah 🤗 ben 6+5 günlük hamileyim yarın doktora gideceğim kalp atışını duymak için duyulur mu sizce birde bnm progesteron değerim 13.5 tı 10 gündür vajinal progestan kullanıyrm ama kanamam hiç olmadı allaha şükür bu ilaçta gece koyuyorum sabah akıntı gibi akıyor normal mi acaba Birde bu hafta çok sıcak basmam var internetten baktım progesteron hormonu artınca oluyormuş sizde de böyle oldu mu ilk gebeliğim o yüzden endişe ediyor insan