Ege-neslihan Hamilelikle ayakları sıcak tutmak çok önemli midir akrabaların bazıları ayagını sıcak tutmaassan erken doğumun olur felan dedi ama ben hiç böyle bişey duymadım erken dogumla nasıl bir ilgisi olabilir ki
Seymabebgm Ege-neslihan erken dogum hic duymadm ama gaz problemi yasamistim.hamilrligimin ortalarinda üsuttugum icin bir de idrar yolu usutmeye sebep oldugu icin belki erken dogum sebep olur demislerdir
Zynbss8765 ılk defa duyuyorum evet ayaklarımı çorap giyniyorum çünkü soğuk algınlığından korkuyorum ayakdan soğuk alıyo ınsan ama senın dedığını ılk defe duyuyorum canım