ayseguloks Ayseturkeli ben adetimden 5 gün önce öğrendim şimdi 4+4 oldum . Perşembe günü gidicem doktora 🥰
Ayseturkeli ayseguloks aa çok erken öğrenmişsiniz 🥰 bende adetten 3 gün sonra öğrenmiştim. Belirtileriniz varmı ? Beta hcg vs baktınız mı
ayseguloks Ayseturkeli canım benim 2 kimyasalım vardı kan pıhtılaşması çıktı o yüzden erkenden yapmak istedim şükür hemen iğneye başladık . Betam 32 den 88 yükseldi şuan da herşey normal
ayseguloks Ayseturkeli aşırı bel ağrısı kasık ağrısı gögüslerde şişlik gögüs ucu büyümesi doymama ve akıntım vardı anlamıştım öylelikle
Ayseturkeli Kimyasalın sebebi neden oluyor araştırıldı mı?? Benimde ilk evlendiğim zamanlarda bir doktor kimyasal demişti ciddiye alınmadı kendi kendine de düşmüştü😕 şuanda kan sulandırıcı kullanıyorum coraspin pıhtılaşmasın diye galiba