Pnr93 Kızlar 10+3 hamileyim. 3 kilo almışım. Boyum 1.70 . 57 ile hamile kaldım 60 olmuşum . Bana çok fazla geldi karantina sağolsun hareket çok kısıtlı , ye iç otur napıcam 🤔😰
Tuselizya35 Pnr93 5+4 hamileyim 13 nisan da hamile olduğumu öğrendim 54.1 dim dün tartildim 56.4 olmuşum inanamadiimmmm 🤣🤣🤣
egecandeniz Pnr93 36+4 21 kilo aldım 52 kiloydum 73 kiloyum şuan ben ilk 3 ay 8 kilo aldım sigarayı ve işi bıraktığım için 😁 üzülme canım yapacak birşey yok
Rabiakk Pnr93 22 haftalık oldum 3 kilo aldım 😊her aya bi kilo ideal tabi 168boy- 56 kiloyum bulantılar varsa kilo bile verebilirsiniz her bünye bir değil 😊sağlığınızı bebeğin sağlığını etkilememesi önemli
Emineavar Tuselizya35 neyse ki normalde zayifmişsiniz . Hareketsizlikten aldık herahlde yiyip içip otur yat n’olacak ki . Siz keseyi gördünüz mü
Yesmckmk Belki gaz şişkinlik de olabilir benimde başlarda öyleydi her hafta 1 kilo alıyordum sanki sonra durdu şişliğimde indi zamanla yerini bebiş aldı. bende 21 haftalığım 9 kilo almışım 🙈
Kvlkgzmerhn 😀🤭 doktorum ilk 15 haftaya kadar kilo alınmaz demişti ama şimdi evdeyiz hareketsiziz ondan almissindir kuzum ben 30 haftaligim 12 kilodayım düşün millet 10 kilo ile doğuruyor 🤣
Rabiakk Kvlkgzmerhn 30 kilo alanı duydum sizinki iyi 😊biraz da iki canlıyım çok yemeliyim algısı bence 😊
Psikolog-anne Kvlkgzmerhn onu bende anlamıyorum vallahi ya.. Bende 29 haftalıgım 7 kilo aldım daha simdiden 40 haftaya kadar kesinlikle 10 u gecer nasıl doguruyorlar 8 9 kilo alıp anlamıyorum
Yesmckmk Pnr93 😂😂😂 bende korkuyorum aslında kilo almaktan değilde ilerde gebelik şekeri için korkum var yoksa kiloyu geri bir ayda değil iki ayda verelim o sorun değil 😂😂😂 bu tarz hızlı kilo alımı devam ettikçe gebelik şekeri çıkma oranı yüksekmiş öyle duymuştum 🙈
SeHer1909 Dilarailhan kızzzz kayboll burdan 😂😂 8 ne ne sensin 8 Haftada 10 kiloyu devirdim burda 8 diyon 😀 sağlıkla gelsin şaka bi yana 😇