Dilek_orhan_55 Arkadaşlar 34. Haftamdayım kızım çok hareketli sizde durum nedir baskı yaptığı yeri acıtacak kadar güçlü vuruyor
edatmr Dilek_orhan_55 matkap misaliiii🤪 bazen azcık dursa diyorum hareket duymayınca da endişeleniyorum öyle de Bi durum🤭
Duru-tanem1 Haraketli olması sağlıklı olduğunu gösterir bildiyim kadarıyla bende 33+5 im haraketli maşallah kuzum😊😊😊
Glsacar32- Bende 34 haftalığım hareketli ve hareketleri biraz ağrı yapıyo☺️Genelde üst tarfta şişkinlik oluyo anlıyamadım kafasımı ayağımı😬
rgurbuz edatmr yaa bende aynısıyım hareket ettiğinde akıllı ol sakin ol diye söyleniyprum kendimce hareket etmediğinde karnıma küçük dokunuşlarla hareket etmesini sağlıyorum 😂 yanlız değilmişim