Merve005 Merhaba arkadaşlar 12+2 haftalıkken cinsiyet için gittim. Doktor bir çıkıntı var erkek veya kız diyemem dedi haftaya tekrar gel dedi. Bu durumu aranızda yaşayan var mı 😌
Sndz95 Merve005 banada aynisi soylendi, 11+4 te gitmistim cikinti var ama bu haftalarda kizlarda da olabilir dedi doktor pek anlamadim