Ceylan35 22 nisanda gittim doktor 1 hafta sonra gel dedi. Baktım randevu yok. Kaynanamda gitme doğuma kadar boşver diyor😏 Eşimde yokki o götürsün. Mecbur kaynanam ile kayınbabam götürüyor 😏 Alttan muayenede etmedi hiç. Açıklığım var mı yokmu bilmiyorum. Yada çatım normal doğuma müsait mi onuda bilmiyorum. Şaştım kaldım