Kocaeli41 canım sen adet gününe göre hesapla ultrason bnce bebeğin iriligine yada boy vs göre hesapliyor bnce 3 gun onde olmasi hesaplamani değiştirmesin inan günü saati gelince dünyaya gelio mesela bnm sancim yok bn o yuzden 42 haftalik hep yaptim dogumlarimi ve suni oldu üstelik bebeklerim hep 4 kg ve üzeri yani iriydiler.. bakalım bu gebeliğim nasıl olur söyle olur diye kendime bile yorum yapamam sağlıklıysa içini ferah tut nst önemli sıkıntı yoksa sabir …üzme canını doktora git istersen 40 haftaliksin bnce