Polencim canım dün gece biraz kaşıntım oldu, sonra sabah kalktığımdada vardı. Sonra ben sabah erkenden gittim doktora herşeyi abartarak anlattım Kaşıntı yanma koku yoksa önemsemeyecek abartmasan hiç birşey yapmıyorlar istemiyorlar, Allahtan idrar tahlili istedi de ordan görüldü enfeksiyon suda eritilen bi ilaç verdi gece içiP yatıcam. Canım bak şimdi sana başka bişey dicem , bugün benim şehir dışındaki doktoruma ulaşabildik telefonla, dediki bu kanama için ,( progestan yeterli gelmezse veya düzenli ve saatli kullanılmazsa) kanama yapabilir dedi, sen de progestan kullanıyorsan buna biraz dikkat et bakalım bende dikkat edicem