Ben 6.haftada adet gibi hatta daha yoğun kanama yaşadım üç gün hastanede yattım düşük tehlikelisi vardı, başka bir hamile kadın vardı o da aynıydı ama kanaması benden azdı o düşük yaptı benimki düşmedi kanama çok olmasına rağmen. Yani herkesin bünyesi birbirinden çok farklı o yüzden kanama leke hemen doktora gitmek gerek