Kizlar ben 35+1 hamileyim. Son adete gore dogum tarihi 30 Mayis ama simdiye kadar son 2-3 aydir hep 28 Mayis beklenen tarih idi. Ancak son kontrolumde gittik beklenen tarih 31 Mayis olmus ve bebisim 10 gunde 100 gram almis sadece. Doktor araligin icinde ve normal oldugunu soyledi ancak kafama takildi. Benzer durumda olan var mi? Beslenme duzenim yumurta sut her sey ayni bu arada. Boynunda kordon var o gelisimini yavaslatmaya mi basladi 😭