kızlar 21 cı haftam galıba bebeğımın hıçkırıklarını hıssedebılıyorum🧐 tekmelemek gibi değıl sankı aynı yerde 5,10 dakıka aralığında böyle bı pık pık gibi bişey atıyo bıraz rahatsız oluyorum😂 sizdedemi oyle? bu arada hıç duymamışdım ana karnında bebeğın hıçkırdığını ilk gebelıyım burda kızlar yazarken gormuşdum şaşırmışdım araşdırdığımda da doğru olduğunu anlamışdım😛