Kizlar başlıkta biraz soru tuhaf oldu ama 33+5 olduk ve bebeğimin bugün hareketlerini pek hissedemiyorum. Saatte 10 defa mi hareket etmesi gerekiyor. Yani neye göre endişelenmem lazım. Ilk gebeliğim o yuzden bilmiyorum. Daga onceden postlar açılmıştı hareket azligiyla ilgili bu haftalarda bebis büyüdüğü ve yeri daraldığı için normal olduğunu biliyorum. Ama ne zaman endiselenmem gerektiğini bilmiyorum. Ne kadar sürede ne kadar hareket etmeli?