Kizlar merhaba. Bebek dogduktan sonra anne ve bebek sagligi icin asi kontrol vs. Nelerr yapiliyor. Ben cocuk doktoru ayarlamadim. Dogumdan sonra ne zaman annenin dikisi falan kontrol ediliyor. Sezeryan olucam. Bi doktor bulmalimiyim bu asamada. Bebekle ilgili hastane topuk kani ilk asisi ilk kontrolleri yapilacak dedi. Onlarin kapsami nedir yani bu kontroller asi nedir ne zaman yapilir bilmiyorum. Sonrasi icin kontroller ne oluyor hangi ayda ne asisi var. Bilgilendirebilirmisiniz acaba beni cevremde yeni dogum yapmis birisi yok eskilerde simdiki sistemi bilmiyor. 🤔