Bebek kanala girmişti nişanımda gelmişti nstde hafif sancı. Ama doktor hanımın uykusu bölündüğü için acil sezeryan demesiyle beynimden vuruldum. Keyfi kesti biçti karnımı yamuk diktiğide cabası. Neyse gel zaman git zaman tekrar hamile kaldım ama normal doğum yapmak istiyorum. Yani özel hastane olmadan sezeryan sonrasında normal dogum yapan var mı?