nhlhbyb Merhaba arkadaşlar Manisa merkeze yeni taşındık ve şuan 7 haftalık hamileyim.Şehir Hastanesi’nde önerdiğiniz bir doktor var mı ve burada doğum yapan arkadaşlar varsa ebelerin filan tutumu nasıl doğumda memnun kaldınız mı?🌸
Kutame_51 nhlhbyb bende manisa şehir hastanesine gidiyorum benim doktorum mehtap yucedag ben memnunum genel olarak doktorlar iyi zaten sonay brown var o insanlara çok kötü davranıyor ona gitme derim ama diğer doktorlar çok iyi zaten suan hergün sadece iki doktor oluyor normalde 12 doktor vardı mhrsden önceden randevu alıp gitmen gerek bir tane erkek doktor var hastaları çok memnun ama adı aklıma gelmedi genel olarak doktorlar çok iyi ve temiz bir hastane
Esratay nhlhbyb ilk hamile kaldigimda adet olmadan once erken gebelik testi yaptim evde pozitif çıktı emin olmak icin sehir hastanesine sonay hanima gitmiştim o an sira az onda vardi diye muayeneye girdim ultrason ile bakti hamile degilsin dedi evde test yaptim pozitif cikti dedim niye bastan söylemiyorsun bizi oyaliyorsun git cabuk kan tahlili yaptir dedi bende ilkkez geldigimi ve onun bana bisey sormadigini söyledim isim gucum var engel olma bana dedi ve ben uzerimi toparlamadan iceri baska birini aldi hemen sonra grand medicale gittim sakın ama sakın sonaya gitme kopek azarlar gibi konusuyor insanla
Aysel223 nhlhbyb canim ben emrah beye gidiyorum coook memnunum cok iyi bir doktor cok anlayisli herseyi acikliyor cok ilgili gonul rahatligiyla gidebilirsin kesinlikle tavsiye ediyorum🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️
nhlhbyb Kutame_51 Evet hastane yeni ve temiz gerçekten.Bende Mehtap hanıma bakayım o zaman mhrsden kadın doktor olması tercihim.Ben doğumda ebeler filan nasıllar onu merak ediyorum daha çok aslında, normal doğum olursa doktorlar girmiyor acil birşey olmazsa iş ebelere kalıyor. İlk doğumum biraz kötü bir etki bırakmıştı bende bu 2. bebeğim o yüzden endişeliyim biraz teşekkür ederim canım cevapladığın için🌸
nhlhbyb Ozlemilhan Teşekür ederim canım kadın doktor olması önceliğim aslında ama 2 tane var sanırsam sadece🌸
Kutame_51 nhlhbyb evet canım bayan olarak mehtap hanımla sonay hanım var ama sonay hanımı kesinlikle tavsiye etmiyorum nst çeken ebe çok iyi iki kerede acile gittim kanamadan dolayı ordada ebe ilgilendi iyilerdi mhrsde aradığında istediğin doktora randevu olmaya biliyor mhrsden başvuru yapınca istediğin doktora yer açılınca telefonuna bildirim geliyo o şekilde doktoruna randevu bulabiliyorsun eskiden istediğinde bulunuyordu ama malum korana var o yüzden randevu bulmak biraz zor oluyor ama tavsiyem mhrsden kendin başvur
nhlhbyb Kutame_51 Teşekkür ederim canım tavsiyelerin için bende öyle yapayım Allah iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi🌸
nhlhbyb Kutame_51 Merhaba canım bende artık Mehtap hanıma gidiyorum da hamileliğin başında olduğum için aklıma takılan birkaç şey var,acaba ayrıntılı ultrasonu kendisi mi yapıyor yoksa başka bir bölümden gün mü almak gerekiyor bir de şeker yüklemeyi herkese yapıyor mu yoksa öncesinde açlık tokluk şekerine bakıp gerek görürse mi yaptırıyor sen tecrübelisin diye sana sormak istedim 🌸
Ozlemilhan Sonay hanıma gittiğimde 3 haftalik hamileymişim haberim yok akintim vardı birde adet olmuyordum test yaptım evde çıkmadı hiç kan tahlili yaptırdım sonay hanıma gitmeden birgün önce yine birşey çıkmadı neyse sonay hanım alltan muayne etti fitil verdi ilaç verdi ama hiç muhattap olmuyor soru soruyorum cevap vermiyor ben o ilaçları kullandım 15 gün sonra 5 haftalik hamile olduğumu öğrendim çok şükür bebeğime birşey olmadı şuan 34 haftaligiz prensesim olucak allahın izniyle
nhlhbyb Ozlemilhan Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım Sonay hanımdan memnun değil kimse anlaşılan
nhlhbyb Esratay Sonay Hanımdan hiç memnun olan yok gerçekten keşke herkes işini severek layığıyla yapsa teşekkür ederim canım tecrübeni paylaştığın için🌸
nhlhbyb Aysel223 Teşekkür ederim canım tavsiyen için Emrah beyi önerdi çoğu arkadaş da baktım ama sıra bulamadım, korona dolayısıyla sanırım 2 doktor oluyormuş hastanede o yüzden randevu alabilmek zor, Mehtap hanıma alabildim şimdilik bakalım o nasıl 🌸