Canim bizde 11+5 te yaptirdik 2.4 cikti. Doktorum sınırda dedi.arastirma hastanesine yolladi. Orda da incelediler ayni cikti. Ama ordaki doktor. Bebek degerlendrme yapmak icin braz kucuk dedi.1 hafta sonra gttik ense kalinligi1.8 cikti. O hafta ödem varmis bebegimde. Bnde cok uzulmustum. Aradaki 1 hafta hic gecmedi bize.ama rabbine sıgin cok dua et. Rabbim hakkimizda hayrlisini versin insallah. Saglikla alalim kucagimiza..