Güzel hamisler merhaba hepinize😍 37+3 haftalik hamileyim dogumuma cok az kaldi ve ilk gebeliğim okadar cok korkuyorum ki uykularim kaciyo sezaryandan da normal doğumdan da korkuyorum ama normal istiyorum bi an once toparlanmak için sezarya daha urkutucu geliyo zaten o mecburi durumlarda olmasi gereken bana gore. Dün ic camasirimda kahverengi akinti gordum ama az biseydi oyle korktum ki bagira bagira esimin yanina gittim sarıldım dogumum yaklasti diye oda sakin ol diyo😂 panik atagim var oyuzden perisan oluyorum bide kan degerlerim düsuk kucuk bi serum yesem bile gozlerim gormuyo hicbiseyi secemiyorum buda kanimin sulanmasindan kaynakli okadar degisik bi psikolojide oluyorum ki dogumda falan yaparlarsa ben napicam diyorum. Bilmiyorum bi karamsar haldeyim surekli😣