Slnvlkn ben lohusa takımı almadım büyük bedenim ve bedenime göre olanlar 400 liraydı.
normal bi pijama ve elbise seklinde penye gecelik aldım çok eski moda olmayanlardan. 30-30 toplam 60 liraya geldi yani.
bide lcwden sabahlık almıstım 30 liraya.
zaten kimse gelemiycek o paraları versem içim yanardı 😂
tacı kendim yaptım resimag.com/p1/13cc69a2ef5.jpeg
pijamalarım pembe olduğu icin pembe ipek şal bide düz pembe tülbent koydum evde olanlardan. çok sanmıyorum fotoğraf falan cekilemeyiz ama ne olur ne olmaz diye aldım yanıma onları da.