Nimesay39 Merhaba kızlar detaylı ultrasona kaçınca hafta girdiniz? hangi haftalar arası olmak zorunda bilgisi olanları bekliyorum🙃
Merve_kucuk Nimesay39 Doktora ve hastaneye göre değişiyor 🙂 19-20-21-22-23 haftaları arasında yapıyorlar 24 haftalıkkende oluyor ama nadir yani🙂 Bende 22+2 günlükken yaptırmıştım ☺
Nimesay39 Merve_kucuk teşekür ederim bana 20+5 e denk gelmiş olucak randevuma göre ama erken mi acaba diye aklım karıstı
Nimesay39 sevgili_balik merhaba peki nasıldı gelişimi hersy bellimiydi yüzünü görebildiniz mi 🙂 benimde randevuma göre tam o hafta olucak
sevgili_balik Nimesay39 çok şükür her şey yolundaydı, 40-45 dk kadar inceledi yüzü de belliydi baya 🥰 tabi daha çok değişir ama bakılması gereken her şeyi net olarak gördü Dr
Merve_kucuk Nimesay39 Erken degil ama 22 haftalıkken daha iyi oluyor bence 🙂 Daha çok büyümüş oluyorlar ☺
akovalardan Nimesay39 benim geç döllenme olduğu için 21.hafta diye gittim 20+3 dedi ultrasyona göre artık bu tarihi baz aldık.20_24 .haftalar arasinda yapılıyor hayırlı sonuçlar almak nasip olsun herkese
Cigdemveminik Nimesay39 23+4 de girdim 21-24 arası olması lazm diye biliyorm bn bilerek geç gittim biraz kızımn yüzünü tam görelm kime benzediği belli olsn dye🤗