23 haftaligiz canlar aman maşallah diyeyim 💕🙈 hazırlıkları haziranda yapiim diorum .kontrol kartıma 08 08.2018 yazmışlar doguma lakin sağlık ocağı temmuzda dior .annemde kız erken gelir dior . Bilemedim deneyimli kız anneleri fikir verirmisiniz bana .