1 buçuk yıldır hep çocuk istedik ama rabbim izin vermedi..
İkimizde sağlıklıydık, tek çaremiz dua etmekti ve gece gündüz demeden hayırlısını istedik veee hamile kaldım..
16.03.2020 de reglim başlamıştı ve 20.03.2020 de bitmişti.
17.04.2020 tarihinde kan verdim ve değerim 71 çıktı.
bu sırada kaşık ağrılarım ve lekelenmelerim vardı..
21.04.2020 de doktor muayene etti ve kan istedi.
kan değerim 209 çıktı.
değerimin düşük olduğunu dış gebelik olabileceğini iletti ve 2 gün arayla kan vermemi istedi.
o kadar kötü olduk ki günlerce ağladım..
23.04.2020 de kan verdik değerim 290 dı iki katına çıkmamıştı ve tamamen yıkılmıştık eşimle ama hiç isyan etmedik..
25.04.2020 de son kanı verdik ama çok umutsuzduk kan değerim 593 çıktı şok olduk.
sevinsek mi üzülsek mi arada kaldık.
Doktoru hiç beğenmedik Ama maddi durumumuzdan dolayı değiştiremedik..
son olarak Pazartesi doktora gideceğim ve kontrol edecek..
benim için dua edin 🙏🏻😔