Busecelikcan Kızlar bu sabah çok şiddetli bi acı oluştu hiç bi şekilde yatakta dönemiyorum ayağa kalkamıyorum yürümekte zorluk çekiyorum doğum sancısı böyle bişey mi 37 haftamdayım