Kızlar iyi günler hayırlı ramazanlar 29+3 haftalık hamileyim 1 haftadr sürekli kaşıntım var her tarafımda özellikle gece oluyor ve yatamıyorum deli oluyorum bu 3. Gebeliğim digerlerinde böyle birşey yaşamadım ilk gebelikte karnımda oldu ama çatlamadan dolayı ama bu dayanlmycak bisey hastaneyede gidemiyorumm internetten baktım gebelik koleztaz ı diye birsey yazıyor ve şöyle birşey yazıyor ((((Hamilelikte gece kaşıntılarına dikkat!
Gebelikte çeşitli nedenlerden dolayı karaciğerde safra atılımını yavaşlatarak ya da durdurarak kaşıntılara sebep olan gebelik kolestazı, annede sarılık, karaciğer yetmezliği; bebek için de erken doğum, nefes zorluğu yada ani ölüm riski yaratıyor)))) korktum bununla ilgili bilgisi olan varmı sağlık ocagına tahlile gidecem salı günü bu tahlili orda yaparlarmi ?