Merhaba bayanlar ben 7.haftamda kanamam nedeniyle düşük tehlikesi atlattım sebebi kan uyuşmazlığıydı. Ilaclarla fitillerle düzelttik çok şükür. 16 haftamda doktor kontrolüm sırasında bebeğimin suyunun azaldığı söylendi. Ve üniversite hastanesine gidip bunun nedeninin araştırılması gerekiyormuş. Yani kesemde yırtık mi var yoksa bebek mi kendi suyunu üretmiyor diye. Hastanede yapılan test sonucu kesemde delik olduğu anlaşıldı yaklaşık 1 hafta hastenede antibiyotik tedavisi aldım. Doktorlar her zaman en kötüsünü söyledi bana ufak bi enfeksiyon dahi olsa bebeğimini almaları gerekiyormuş. Doktorlar suyum gelmedigi icin beni taburcu etti evde takip et dedi. Kendi doktoruma gittim suyumun aynı seviyede devam ettiği söylendi ve bir kaç hafta sonra mucize olup su seviyesi normale döndü. benim savaşçı kızım bunuda atlattı. Ama şu an 32 haftamdayım ve 1 haftadır sürekli çamaşırımda ıslaklık var böyle birşey yaşayan arkadaşlarımız var mı. Acaba gene mi kesemde delik oluştu . Malûm koronadan dolayı doktor bulamıyorum ve en yakın randevum 8 mayısta 😞