Sueda29 Mama dan nasıl kestiniz yavrularınızı ben mamaya acayip kafayı taktım.sütüm aslında var ama yavrum bazen emio bazen emmio bide onbeş dakika ya sürüo ya sürmüo yoruluo hemen haftası küçük diye.bu durum ne kdr sürecek :( mama vermesem aç kalacak :(
Ask42 Sueda29 bence seni emmesede sütünü sürekli sağ mama niyetine onu ver biberonla ama seni emmesinide birakma
kitapkurdu Sueda29 canım ben 35te doğurdum sütüm yetmediği için bende mama takviyesi yaptım ama sarılık olmasın diye. Sadece 1 kutu kullandık. Sütümü sağıyorum sağdıkça çoğaldı. Şimdi hem sağıp içiriyorum hem de emziriyorım. Sen de öyle dene.
Busegulce Ekes kuvözde kaldı mı bebeğiniz bende 34 üm hafif pembe leke geldi erken doğar diye korkuyorum
tgcasyada Ekes kuzummm allahm sifa versin insallah cok üzüldüm inan rabbim sabir versin anne olarakta sana 😔 dua edicem bebegn icin