Bende her annenin olduğu gibi hurda doğum hikayelerini okuyup acaba ne zaman dogurucam diye düşünürdüm ve sonunda o gün geldi 🥰zaten hep kaşık agrım bel agrım vardı ve çok şiddetliydi son zamanlarda daha çok artmıştı. Son zamanlarda o kadar çok yorulmuştum ki hiç gelmiycek gibi hissediyordum kızımı ve o gün cuma günü sancılarım hafiften vardı temizligimi yaptım misafirimi ağırladım ve daha sonra kan geldiğini gördüm arada da kan geliyodu bende nisan değil-dir diye düşündüm o gün agrım vardı gece 11 de hastahaneye gittim nst de sanci çıkmadı açıklıkta yoktu direk eve daha sonra gece 2.30 gibi sancim çok şiddetlendi ve tekrar hastahaneye gittim sancı var ama açıklık yok eve geldim sancılarım çok şiddetlendi kendimi yerden yere vuruyordum eşime bana yardım et diye sesleniyodum tekrar gitmek istemedim hastahaneye çünkü ebe evham yapiyosun diye söyleyince çekimser kaldım saat 6 da annemgilde yanıma gelince annem belime masaj yaptı sıcak düş aldırdı ve biz hastahane yoluna saat 8 de hastahaneye gittiğimizde 3 cm açıklık olduğunu öğrendim yatış yapıldı ağrılarım o kadar coktu ki hastahanede yere atiyodum kendimi çok şiddetliydi eni sonu dayanamadım ve epidural istedim epiduraldan sonra kendime geldim çok şükür ve açıklığın hızla ilerledi 11.30 da dünyalar güzeli kızımı kucağıma aldım 2.400 gram doğdu zayıfız ama olsun sağlıkla gelsin yavrucaklwrimiz rabbim sizleride kurtarsın inşallah 🥰