Nezht01 canım bebeğine biç bir şey olmaz merak etme ben 3 hafta önce yaptırdım devlet hastanesinde doktoruma gidip söyledim 28 haftada hatırlat demişti doktor giriş yaptı iğnemi olup 20 dk da çıktım 30+5 deyim ağrı sızı hiç bir şey olmadı bebeğimde gayet sağlıklı çok şükür önlem amaçlı yapılıyor bu iğne sağlık sorunu olduğundan değil☺️