Busrasoysal 40 haftalik olduk nst de sancim cikti ama bebeğim tam olarak dogum kanalında degilmis. Benim durumumda olanlar var mi stres yapmak istemiyorum ama gebeliğin miadı doldu diye de korkuyorum 😶