Tüm gerçeklıgıyle anlatıyorum kızlar gelmek bilmeyen oğlumla sezeryana girdik normal doğum çok istedim fakat nasıp olmadı ters dönmüştü yani normal doğum pozısyonundaydı ama günü geçti kakasını yer diye bir de virüsten dolayı çok beklemek istemedik cuma günü için sezeryan sözleştik saat 11 de yatışım oldu 12.30 da doktorum geldi ameliyata alındım amelıyata girerken hep sadece dua okumak istedim ama çok korktuğun için sadece besmele cektim dualar birbirine girdi bası geldi sonu gelmedi unuttum eşimi almadılar virüsten dolayı en çok destekçi ınsan eşini istiyormuş yanında onu anladım neyse belden bir igne yapıldı içerde sonra bir sıcaklama geldi korkmayın o ıgne öyle acıtmıyor zaten uyusturuyor hemen benım ilk gebelik olduğu için bilmiyordum ne olacağını bilmeyen annelere söylüyorum ben gibi😅 neyse sonra yatırdılar gözler açık ama benim vücudum uyuşmuyor daha önceden kürtaj oldum bir kere o zamanda uyuşmamıştım bundan korkuyordum bünye meselesi sonra ikinci doz igne yaptılar kollarımı bağladılar olur ya hisseder doktora vururum elıne koluna diye zaten önünde örtü görmüyorsun ne iş yaptıklarını 😅 sesler duydum hep haşırt neşirt diye damar yolu açıldı serum falan bağlandı o sıra ama doktorun el hareketlerini hissediyorum ağrı yok ama herşeyi hissettim ben bu bir yandan çok güzel ama bir yandan endişeli çok korkunc 🥺 neyse içerde uyuşma falan zaman aldı ama işleme başladıktan 10 dk sonra oğlum geldi 13.05 de doğdu doğar doğmaz bir ağlama sesi ben şok oldum doktor şaşırdı çok saçları bar çok güzel kiz gibi diye bütün eve hemşire ablaları bayıldı oğluma kordonlu halıyle bir gördüm o an cıkınca zaten rahatlama geliyor anlıyorsun ama benım nefes problemim oldu çok terledim tansıyon düştü falan fılan ebe hep konuşturdu beni o başka sorular sormuş ben başka cevaplar vermişim 😂 neyse oğlum 3 kez ebe hemşire ablalarının uzerıne işedi amelıyathaneyı kattı bırbırıne o sıra ben yarı baygın gibi babasına götürdüler dikiş uzun surdu sanırım 1 saat falan sürekli bitmedi mi dediğimi hatırlıyorum o işlemi de atlattıktan sonra beni odaya götürdüler saat 2 yi geçiyordu gözlerim eşimi arıyor oda aşada odada oğlana bakıyor ağlayarak indim çok duygusal bir andı neden bilmiyorum eşimi odada görünce daha çok ağladım oğlumu görünce bu benim mi diye daha çok agladım o an narkoz etkisiyle neler sacmaladım bilmiyorum eşim kafan çok güzeldi diyor 😅4 serum ardından narkoz geçti biraz biraz sondaja idrar yapıyorsun zaten uyuşma geçince asıl başladı agrılar agrı kesici hep vurdular ama nafıle dönüp çocuğuma bakamadım bile akşam sekiz oldu eşim kaldırdı yürümem gerekmiş ebeyle beraber yürüdük eşimle falan ilk de sakın kafanızı önüne eğmeyin karşıya bakın nefes darlığı tansıyon dusuklugu olur bir kaç kalk önde oluyor ama dık durum nefes alırsanız daha rahatsınız biraz adımdan sonra yattım geri bir gece kaldık hastane de sütüm geldi hemen ama göğüs ucum yok diye pek emmedi bugün evimize teldik duş aldım oda aldı emdi güzel ama mama takviyesi veriyorum malesef 3705 gram doğdu uzun saçlı prensim şuan dikişler çok açıyor ama yürümem gerekmiş yürüyüş yapınca geçermiş evde bolca yürüyün wc çok zorluyor beni rabbim herkese nasıp etsin sezeryan sonrası zor yani otur kalk dualarını bekliyorum toparlanıp oglumla ilgileneyim rabbim isteyen herkese nasıp eylesin