Arkadaşlar merhaba 12+5′im fakat gaz sancım ve kabızlığım var inanılmaz rahatsz ediyor beni karnıma ağrı giriyor acaba bı sorunmu var yada bebeğe zararı varmı virüsten kontrole de gidemedim bana bı yardım edin kötü bişey yoktur değilmi bilgili ve tecrübeli anneler ha bu arada hem adet olacakmisim gibi bişey oluyorum hemde mide bulantım yanı sıra mide eksimemde çok oluyor bana fikir verebilir misiniz .😑😑😑