Hanımlar merhabalar son 2 haftadır sol bacağımın köküne doğru kaba etinde uyuşma oluyor. Ben normalde sağıma yatmama rağmen sol bacağımda oluyor ve uyuşukluğun acısıyla sabah bağıra bağıra ağlayarak uyanıyorum acısından 😔 ve artık gün boyu kaba etim uyuşuk kalmaya başladı üstelik uyuşukluk diz kapağıma kadar indi. Aranızda böyle bi problem yaşayan oldu mu doktorunuzun verdiği herhangi bir bilgi ya da Önerisi oldu mu ? Gerçekten çok muzdaribim bu konuda internette yazan; dolaşım bozukluğu olarak toplar damar tıkanıklığı olabilirmiş ama malum hamilelik vücudumuzda sürekli bir değişim…