Busraf44 35+4 oldum bu gece çok afedersiniz şeyimde sancı var ilk defa bu kadar ağrıyo. Normal mi veya neye işaret bilen biri aydınlata bilir mi? İlk çocuk olunca acemiyim bir bilgim yok bu konuda kusura bakmayın
Songsong Benim de olmuştu cnm ılk defa,ama sonra bi on bes dakka sonra gecti,ara ara okması normal sanırım.duzenlı mı oluyor,yalancı sancı dıyorlar ya
Busraf44 Songsong ilk defa bu gece oldu ve hiçbir şekilde geçmiyor sabit bi ağrı var önceden de olurdu ara ara ama bu geceki kadar değil
Songsong Busraf44 allah sşfa versin,şimdi nasılsın gecti mi biraz,gecmıyorsa bence doktoruna danış alısın