_vesileaksoy Doğumu hızlandırır diye duymuştum ama canım çok yanıyor sonrasında . Son haftalarda normal midir . netten baktım son 4 hafta girilmemesi gerektiği yazıyor ama birçok yrde de tavsiye ediliyor . Aklım karıştı ?
Cocuklarim _vesileaksoy amac doğumu hızlandırmak mi? Öyleyse hızlandırıyor doğru diğer şekilde bilemedim canın isterse gir istemezse girme paşa gönlüne kalmış keyfine bakkkkk
Miniginannesiiii1111 _vesileaksoy 19 haftalık hamileyim doğuma son 4.5 ay kaldı diye komple kestim ne olur ne olmaz diye yani girmesenizde açılmanin başka yöntemleri vardır diye düşünüyorum egzersizler ılık suya oturmak gibi vs vs
Busraf44 Ben 35 haftalık oldum ve korkumdan dolayı ilişkiye girmeyi bıraktık, doğumu kolaylaştırıyormul evet ama son zamanlarda canım çok acımaya başlamıştı ilk gece ağrısı gibi olmuştu resmen bende. Doktorunuza danıştınız mı O size grrekeni söylerdi
_vesileaksoy Busraf44 önümüzdeki hafta sorucam muhakkak . Benimde çok yandı enfeksiyon falanda yok bildiğim kadarıyla . Sanırım odaklanamamaktan canımız yanıyor 😕
_vesileaksoy Cocuklarim bakamiyom keyfime 😃😃 odaklanamiyorum karnımdan 😃 doğumu kolaylaştırır dediler ama bı iki yerde son haftalarda önerilmez yazıyor buraya sorayım dedim ☺️
_vesileaksoy Dilan3eymenn bir sorun oldu mu o haftada doğunca canım .. çok erkende değil aslında 38 hafta .. canım çok yanıyor denemem artık ya . Bol bol merdiven cikiyorum hurma yiyorum sıcak dus alıyorum inşallah faydasını görürum 🤲
Dilan3eymenn _vesileaksoy yok canm sağlıklı 1 bebek ti vakti doğdu bence ama son haftalarda iyi değil 36 doğsa erken doğum riski olur 38 den sonra inş tam gelişmiş oluyorlar dikkat et Rabbim bir avazda kurtarsin seni ins😊
Kayarozlem8023 İlki 40+0 da doğdu doğduğu günün gecesi değilde bir önceki gün ilişki olmuştu ikincisi 12 gün önce ilişkinin olduğu sabah doğdu muhakkak açılmaya faydası oluyo evet son zamanlar göbek zorluyo ama yanma konusunda bişey diyemem yaşamadım bir de 37den sonra doğumun olması çok normal bir durum
_vesileaksoy Kayarozlem8023 peki sancı nasıl geldi ? Bikac saattir geçmeyen bir âdet sancısı var belimden vuran
Kayarozlem8023 _vesileaksoy biraz geç gördüm ama cevap vereyim yine de 1haftadır adet sancısı gibi vardı bişeyler sabah suyum geldi zaten ama ondan sonra kendini belli eden sancılar geldi zaten doğum sancısı geldiği zaman sizi tereddütte bırakmıyo ben geldim diyo zaten