Kızlar cumartesi günü hafif bir kanamam oldu 34+3 dü o zaman. Düzenli gittiğim hastanede o gün nöbetçi doktor olmadığı için medicalparka gittik fakat ordaki doktor da pek bişeyden anlamıyordu sanırım. Nst de çok hafif sancı çıktı ultrason muayenesinde sorun yoktu vajinal muayenede kanlı akıntı olduğunu söyledi eldiveninde de kan vardı biraz. Kendimi yorduğum için böyle olduğunu söyledi. Fakat benim içimi rahatlatmadı doktorun söyledikleri bugÜn kendi doktoruma gittim hafif sancım ve 1 cm açıklığım varmış. Bu halde seni çalıştıramayız diyip izine çıkardı, mümkün olduğu kadar evde yatcaksın en azından 38 e kadar çocuğu tutmamız lazım şimdi doğarsa biraz sıkıntı çeker dedi. Şuan 34+5 haftadayız bebek 2470 gram. Buna benzer birşey yaşayan varmı aranızda?