Burcinb Öncelikle sakin olun,siz kendinizi sıktıkça ağrınız daha da belirginleşir.Malesef bu süreç böyle,geçmeme ihtimali elbet yok,dejenere olduğu dönemler nefes alamayacak kadar ağrı yapıyor malesef.
Ben 9 ay çektim o ağrıyı,üstüne bir de doğum sonrası ameliyat olana kadar.Ama kesintisiz değildi elbet,1 hafta ağrıyorsa 1 hafta ağrımıyordu gibi.üstelik benimkinin konumundan dolayı ciğerlerime ve böbreklerime,mideme yani kısaca çevresindeki bütün organlara baskı yaptığı için onlar da ağrıyordu.
Bu süreçte yapılabilecek fazla bir şey yok malesef.En fazla dayanamadığınız noktada doktorunuz hastaneye yatış verip serum şeklinde ağrı kesici verebilir.onu da bu pandemi ortamında tercih eder mi bilemiyorum.