Oznur_11 Bu ara o kadar çok post görüyorum ki 40 nı aşanlar 40 a yaklaşıp hala hiç bir belirti yaşamayanlar neler oluyor 🤷♀️ bende 39+4 um bu arada hiç bişy yok😓
Oznur_11 ktnzehra49 seninle aynı zamandı gebeligimiz şimdi gezinirken hatırladım. Ilk ince kim doğuracak bakalım demsidik. Ben 26. Nisanda doğurdum. Darısı sana olsun inşallah 🥰
Pinar20 Bende 39+4 um ara ara sancım oluyor belim ve sırtım ağrıyor artık gelsin hem korkuyorum hem heyecanlıyım ☺️💕
Toprakkkk 39+4 deyiz bel ağrısı kalça ağrısından yürüyemez oldum karnım sürekli sertleşiyor bebek toplanıp duruyor bakalım ne zaman gelicek beyefendi 🤦♀️
ktnzehra49 Oznur_11 demi öyle bi konuşma geçmişti aramızda Allah evladını sana bağışlasın inşallahhh 🙏🏻 bende daha tık yok yarın gidecem doktora doğurt beni artık diyecem 😅😅