Hilalbh ben de 14 şubatta spinalle doğum yaptım çok çok rahat oldu canım zorlukları oldu tabi ama 3 hafta sonra hiç doğum yapmamış gibi oluyosun ne ağrı ne acı kalmıyo ve doğum anı da rüya gibi geliyo sakinleştirici ve anestezinin etkisiyle hiçbişey anlamıyosun ama dığumdan hemen sonra içebildiğin kadar nescafe iç baş ağrısı oluyo ama nescafe içince 2 gün içinde ondan da eser kalmıyo 😊😍