p_A benimde 2 hafta önce vardı kaşıntım. Saç diplerim ayaklarım vücudum her tarafım ayrı ayrı kaşınıyordu. İnternetten araştırdım karacigerden gelen bi hastalıktan ötürü kaşıntı olabilirmiş doktoruma sordum kan değerlerime falan baktı bi sıkıntı çıkmadı, yediğin bişeyler alerji yapmış olabilir dedi. Kaşıntımın olduğu dönem hamur işini çok fazla tüketmiştim. Hergün kek poğaça kurabiye yapıp yiyordum onlar kaşıntı yapıyormuş. Şimdi kestim Allaha şükür kaşıntılarım da bitti.