Ask42 Bende girmesini çok istiyorum sonusta o benim yani başında olucak o dogurtturmuycak ki bu konuda çok kararsizim
Miniginannesiiii1111 Busra19 sezeryan olma ihtimalim var tansiyon yüzünden ve eşimde benimle gelecek doğuma Allah’ın izniyle
tugce67-67 MinnakLiva bende aynıyım 🙈hamileliğim başlarında serum yedim hayatımda hiç öyle bi acı duymamıştım çocuk gibi ağladım eşim sarılınca sanki acısı geçivermişti.benim eşimi kan tutuyor ne yazıkki giremiycek çok isterdim.hepimiz sağlıcakla kolay bir şekilde doğururz inşallah🤗❤️❤️
Beebisimm Busra19 ben çok kararsızım bu konuda, girmeli mi girmemeli mi diye, kendisi istersen girerim diyor ama oda cesaret edemediğinden öyle söylüyor, artı yönleri fazla ise alırım :)
NisaMomy Busra19 ben virüsten dolayı almıyorlar diye biliyorum canım, bende çok istiyorum girsin diye bakalım yarın kontrolüm var sorucam doktora🙈
fndk_06 Busra19 ben yurt dışında yaşıyorum şimdi doğum burda öyle zor ki.. Eşler sadece doğumda hastanede olabiliyor o da bebek doğduktan sonra yani yarım saat görme hakları var dışarıya çıktıkları an taburcu olana kadar gelemiyorlar bu virüs yüzünden en azından benim yaşadığım şehirde öyle iyiki dogumum şimdi değil inşallah benim doğum zamanımda böyle olmaz yoksa çok üzülürüm :(