Elvan_nur10 Merhaba. 🙂 ben 38 haftama gitmiş bulunmaktayım ve atatürk şehir hastanesinde dogum yapn var mı? Cok merak edıyorum nasıl normal dogum veya sezeryan? Virüsten ötürü de cok endıselıyım?