Son reglinin başlangıç gününe göre hesaplanıyor silik çıkmasının nedeni de geç döllenme veya yeni olmasından olabilir. Şimdi doktora gittiğinizde keseyi göremedik bebek yok falan derlerse üzülmeyin küçük olduğu için göremeyebilirler bana da öyle demişlerdi