Merhaba kızlar
eşimle kan uyuşmazlığımız var bikaç ay önce 7.haftada düşük yaşadım ama 5.haftada lekelenmem olduğu için kan uyuşmazlığı iğnesini vurdurmuştu doktor sonra düşüğüm oldu herhangi bir iğne vurmadılar sanırım şuan gebeyim daha doktora gidemedim gerçi ama kan uyuşmazlığı problem yaratır mı sizce