Senagg özel ıspartada Doğan Ak var, arkadaşımın ablası şehir hastanesinde kadın doğumda sekreter. 16 yıllık çalışma geçmişi var ve kendiside bebek sahibi olmak için tedavi gördü ve başından beri önerdiği tek doktor doğan beydi. Tüp bebekte ve sezeryanda çok başarılıymış. Ben hastane imkanlarından dolayı tercih etmemiştim ama bu hafta bende kontrole doğan beye gitmeyi düşünüyorum. Bir çok doktor öneriliyor yada kötüleniyor ancak ablam “hastaya canım cicim diyip yağ çeken doktorların hastanın arkasından küfür ettiğine şahit oldum, işiyle meşgul olan çok az.” demişti. Özellikle bazı doktorların normal doğum sürecinde sıkıntı çıkaran anneleri değişik tıbbi terimlerle sezeryan yapmalıyız diyip sırf uğraşmamak için sezeryan yaptığını duyunca çok tediegin olmuştum. İnşallah hakkımızda hayırlısı olur ve rabbim gönlüne göre verir. Umarım bu gecenin hayrına sende evlat sahibi olursun. 🌈💚