Ben 53 le hamıle kaldım ılk gebelıgımde 75 ıle dogum yaptım ve 26. Haftama kadar kılo almamıstım son haftalar yemedıgım halde asırı kılo aldım bence dıkkat etmek gerek. Son haftalar zaten agırlasıyorsunuz rahat hareket edemıyorsunuz sımdıden duzenlı beslenmekte fayda var. Dogumda 10 kılom gtmıstı bebegım cok emıyordu gece uykusuda yoktu ondan 6. Ayımda eskı kıloma donmustum. Sımdı 7+5 günlük hamıleyım 54 kıloyum🙈 Mıdem asırı bulanıyor hıc bır sey yıyemıyorum