Merve12 Kizlar yavastan birseyler alayim diyorum erken diyenler var 17 haftaligim siz ne zaman almaya basladiniz ?
aesma Merve12 bende 12. haftada başladım ufak tefek 🙂 16. haftada cinsiyet öğrenince tam başladım 😃 20.Haftadayız ..
Canan07 Merve12 bende 17 haftalikken öğrendim cinsiyetini hemen gittim yari seyi aldim ama degisebilir ikisine uyarli aldim insan dayanamiyor görünce bence yavastan almaya basla son ana bırakma derim