Ben kullanıyorum. 5 bölge destekli olanlardan yaptırdım ben. Hazır olanların ici bos gibi yorumlar vardi satildiklari internet sayfalarında. Iyi ki yaptirmisim diyorum. Yatağın neredeyse tamamını kaplıyor, eşim ufacık bir yerde yatıyor ama bebeğim ve ben rahatız :)