Ern evet benim de kasılmalar oluyor özellikle 2 hafta önce çok kasılma olmuştum o zaman 2.2 ye düştüğünü öğrendim magnezyum bende kullanıyorum hep yatıyorum sadece yemek yemek ve tuvalet için kalkıyorum bu duruma alışmam zor oldu hemşireyim normalde hastanede fenalaştım şubat ayında o zamandan beri bu sıkıntıları yaşıyorum heyet raporu veriyor doktor sürekli oturmamı bile istemiyor sizde dikkat edin hep yatın ben 28. Haftayı bile göremeyiz demişti doktor o kadar zor günler yaşadım ki başkaları 34. Haftada doğduğu için üzülüyor ben 28. Haftaya yaşama sınırına gelebildik diye seviniyorum Allah yavrulamızı sağ salim bize bağışlar inşallah