Ben bir ay cektim canım kaniyordu artik lansinoh kullandim ama zerre faydasını görmedim saglik ocagindaki doktor fito krem verdi o iyi geldi bana ben batticon surup sinrada fito sürüp gazli bezle kapatiyordum bir haftada gecti ama emzirmeden once iyice yikaman lazim biraz ugrastiriyor o kadar valla doğumdan korkmuyorum gogus yarasindan korkugum kadar 😭 insallah bunda olmaz