30 haftalık olduk bez alıcam çoğu kişiden duydum ki sleepy bezlerinde örneğin primanın 3 numarasıyla sleepynin 2 numarası aynı diyolar yani diğer markaların bezlernden bi beden küçükmüş sleepy yani yenidoğan bebeğime 2 numarayla başlamam daha mı mantıklı olur ve kaç adet kullanır